31. marca 2016

NEW IN | Marec 2016.

Ahojte,
                                                                                  TU ma nájdete :-)

Máme tu pokračovanie new in, ktoré je zamerané skôr na nákupy v Pepcu, nejaké to oblečenie, bytové doplnky a podobne... dúfam, že sa Vám bude páčiť. :-) 


Začnem touto škatuľkou alebo teda ja som si z nej vyrobila šperkovničku na náušnice. Škatuľka stála len 2,49€, do toho som si neskôr kúpila obyčajnú hubku do kúpeľa za 25 centov a takto to dopadlo. :-D Ešte si môžte na fotke všimnúť tie štvorcové náušnice, čierne, tmavomodré a ružové, tie som tiež kúpila v Pepcu a jeden pár ma vyšiel len na 39 centov. A nosím ich fakt rada. :-) 


Tu máme košík alebo ako to nazvať, tiež z Pepca (2,49€), ktorý som hneď využila na skladovanie lakov... najprv som chcela takú bez toho otvárania, ale priateľ ma prehovoril, že aspoň mi do toho nebude padať prach. A ako  inak, zasa mal pravdu, pretože vždy boli laky od prachu, keď som ich mala len tak na poličke a hlavne tie, ktoré nepoužívam často.


Potom tu máme tieto krásne, jednoduché sklenené poháre, je ich 6 kusov a kúpili sme ich len za 2,49€, a nám sa práve vtedy dosť hodili, keďže v ten deň sme čakali návštevu a poháre, ktoré sme predtým mali som dala bratovi, ktoré sú ale u mamy a tak sme vlastne nemali doma poriadne poháre. Takže hneď sme ich aj využili a práve kvôli Pepcu som vtedy nestihla nachystať chlebíčky pre návštevu a povysávať a tak, takže niekedy sa ani nenazdáte a pepco Vás zabaví na dlhší čas. :-D A tie sklenené misky sme tiež hneď vtedy využili, tiež sú krásne, jednoduché, super tvar, mne sa veľmi páčia a jedna stála 0,79 €. 


Prechádzame k oblečeniu, ktoré je tiež z Pepca. Nikdy som si sekciu oblečenie tam nevšímala, myslela som si, že všetko je tam také detské, ale neskôr som zistila, že sa tam vlastne predávajú veci aj pre ženy a mužov. A veru aj som si čosi pre seba našla a to sivé tenisky len za 3,99€, neuveriteľné :-D ... trická za 2,49 za kus - jedno ma na sebe nápis Last clean t-shirt a druhé Nothing to wear.. tiež som si našla legíny, na fotke mám len sivé ale vzala  som si ešte také isté čierne, ktoré ma vyšli na 3,99 jedny a veru našiel si aj priateľ niečo a to mikinu za 11,99.. čo je myslím tiež celkom fajn cena a vyzerá na ňom pekne. Ešte mi tu chýba jeden sivý svetrík, chcela som nejaké fotky nafotiť aj vonka presne v týchto veciach, ale som príšli lenivá. :-D takže nabudúce. Počkám si ešte na teplejšie počasie.

                      Tu ich už môžte vidieť aj v akcii :-D len keby bolo konečne už viac teplo.... 

Môj prvý cheescake... 

Ako som už písala vyššie, mali sme návštevu a teda prišlo dosť ľudí.. priateľova mama, otec, sestra, obidve starké, krsná a sesternica, takže nás bolo dosť, že sme si ani nemali kam posadat, keďže ešte nemáme celkom byt v 100%stave, ale tak nejak sme sa pomestili.. a na návštevu prišli práve preto, že sme sa presťahovali do nášho nového bytu, čo ste už mohli postrehnúť v niektorých článkoch, ale aj kvôli tomu, že na začiatku mesiaca priateľ mal narodeniny.


A odo mňa dostal aj fondue, čo je fajn vecička na spríjemnenie večera, len tak si namáčať ovocie v čokoláde a papať, mňam.. dúfam, že sa mu darček páčil, fakt som nevedela, čo vymyslieť. Ešte k tomu odomňa dostal tričko s nápisom Som to najlepšie čo mohlo stretnúť moju priateľku a vodu po holení. :-D 

A mali sme aj Veľkú noc, tak nesmela chýbať nejaká tá dekorácia do bytu. My sme našli takéhoto krásneho zajačika v Kik aj tie vajíčkové sviečky, čo ma dokopy vyšlo len na 2€ a veľmi sa z nich teším, hlavne ten zajo je roztomilý. A vajíčka s košíkom máme z Kaufu. :-D Trošku smrdia, stále mám pocit, akoby sme mali v byte mokré steny, ale to len tak smrdia tie vajcia. :-D 

Samozrejme sa ešte pokúpili ďalšie somarinky, ako utierky v Pepcu, konečne máme aj zelený obrus v obývačke z Tedi....ale tak to už nebudem pridávať.. nuž v tomto článku ale určite môžete vidieť, že aj za málo peňazí sa dá nakúpiť veľa pekných vecičiek.. :-) A nakoniec ešte pridávam jednu fotku, na ktorej máme konečne zavesené obrazy tiež z Pepca a vyzerá to super, každý kto k nám odvtedy prišiel, tak ich chválil. :-) Inak aj tie obliečky na vankúše sú tiež z pepca. :-D