25. marca 2016

What´s in my bag

Viem, že tento článok je už takmer na každom blogu, aj keď sa mi zdá, že už je týchto článkov menej a menej, a práve preto ma napadlo, že by som teda aj ja mohla napísať, čo všetko sa nachádza v mojej kabelke. 

Nie je toho vôbec veľa, aj keď s pribúdajúcim vekom sa to pomaly zvyšuje a tak sa zväčšujú aj moje kabelky a aj ich hmotnosť. Niekedy mi stačilo, keď som si do mojich mini kabeliek natlačila mobil, peňaženku aj to musela byť maximálne tenká,  aby som ju tam vopchala a dva kľúče. Teraz by som pravdepodobne  mala problém natlačiť svoje kľúče do takej mini kabelky, ako som nosila, pretože nosím so sebou o niekoľko kľúčov viac a tiež mi pribudli aj nejaké tie kľúčenky, ktoré v podstate tiež zaberajú dosť miesta. Už by som ich nenatlačila ani len do vrecka, ako bolo niekedy zvykom. 


Ale začnem teda kabelkou. Tá posledná z aliexpressu mi vydražala mesiac a tak som si musela kúpiť novú. Už dávnejšie som sa po nej v Tescu obzerala, ale vždy som ju napokon nechala tam. Až raz som ju našla v zľave z 15 alebo 16€ na 6-7€, (nespomínam si už presne), to som ani neváhala a hneď som ju brala. Myslím, že je to super cena a som s ňou doteraz spokojná. Používam ju každý deň, zmestí sa mi do nej všetko potrebné, nie je moc veľká, keďže som dosť malej a útlej postavy, preto preferujem aj menšie kabelky. Inak by ma mohli do nej rovno zabaliť. 

A čo sa v nej nachádza?


Okrem bordelu, použítých vreckoviek, kadejakých bločkov z nákupov a žesnkých potrieb v nej môžem nájsť Tangle Teezer, ktorý som si objednávala z aliexpressu za 5€, Mám ho síce stále so sebou v kabelke, ale vôbec ho nevyužívam. Cez deň ma ani nenapadne, že by som si vlasy prečesala. Ale inak mi dobre poslúžil, keď sme boli s priateľom na wellnesse a vzala som si namiesto hrebeňa a kefy len tangle teezer, aby som ušetrila miesto v kufri. :-D 

Vreckovky. Musia byť, nikdy neviete, kedy ich budete potrebovať. A tieto z Tesca mali také krásne balenia. 

Kľúče. Aj keď tie nosím väčšinou vo vrecku v kabáte, ale príde čas, kedy vrecká nebudú (napríklad v lete, žiadny kabát) tak ich budem musieť šupnúť do kabelky. Raz za čas ich teda tiež dám do kabelky, ale to len vtedy, keď viem, že ich tak skoro nebudem potrebovať. :-D Ale keďže tam mam kľúče od bytu, aj od práce.. a keď ráno si ich vezmem, tak len hodím do vrecka, o 5 minút ich zasa potrebujem v robote, potom keď idem v robote na záchod, tak tiež  a to ich mám potom hodené na stole v robote, potom keď idem na obed zas ich potrebujem, keď sa vrátim z obedu, keď idem domov, keď zasa prídem z roboty, a to by mi asi zabralo veľa času, kým by som ich stále vyberala a dávala naspäť. Inak až teraz som si uvedomila, koľko krát za deň ich potrebujem použiť. :-D 

Peňaženka. To tiež každý pozná. Zhodou okolností, aj táto je z aliexpressu. :-D zatiaľ celkom drží, aj keď už sa na nej prejavujú nejaké chybyčky krásy. Ale je aj celkom praktická a všetko do nej napchám. Mám v nej samozrejme peniaze, recepty na tabletky, občiasnky, kartičku poistenca, vodičský, bankomatovú kartu, DM kartu, ešte dáku kartu do lekárne, ktorú vôbec nepoužívam a ani neviem čo ešte. Jaj a ešte kopu nepotrebných bločkov. Nabudúce ale volím nejakú väčšiu, už ani peňaženka mi nestačí menšia. Ešte keby som sa tak ja trochu zväčšila. :-D 

Diár. Tento je z Evy, alebo Emmy? :-D Ešte v decembri som veľmi hľadala nejaký pre mňa vhodný diár. Toľko som ich popozerala, ale nikdy som si žiadny nekúpila. Až raz, keď som zistila, že k Eve, (alebo Emme? :-D) je pribalený aj takýto diár na rok 2016, neváhala som a utekala do Tesca. Viem, že mali na výber nejaký čiernobiely, tmavomodrobiely a takýto ako mám ja. Ja som chcela ten čiernobiely, zdá sa mi, že bol zebrový, už neviem. Mali v Tescu ten tmavomodrobiely, ale ja som aj tak chcela ten druhý a takýto ružovozelený neprichdázal do úvahy. Tak sme sa trepali do Flákandu, kde samozrejme mali len tento ružovozelený, a keďže už bol priateľ nervozny, tak sme išli naspäť do Tesca, že si vezmem ten tmavomodrobiely. Nuž, ale už bolo pozde. Ostal len tento ružovozelený. Tak som nemala na výber a vzala som si tento. Celá nespokojná, ale nakoniec som  sa s ním zmierila a už by som ho nevymenila. Najlepšie ale bolo, keď sme prišli k jeho rodičom a na stole som uvidela ten tmavomodrobiely, ktorý kúpila jeho sestra. A je dosť možné, že ho kúpila zatiaľ, kým sme sa my trepali do Kauflandu. :-D 

A na záver to najlepšie. Najnovšie nosím so sebou všade tento telový sprej, o ktorom ste si mohli prečítať v minulom článku. :-)


PS: TU ma nájdete :-)