31. júla 2016

New in | Jul 2016

Máme tu posledný júlový deň ... tak rýchlo idú tie mesiace, o dva mesiace už budem o rok staršia, ani sa nenazdáme a budú tu Vianoce.. na ktoré sa celkom aj teším, a hlavne sa teším na nakupovanie darčekov, na zdobenie stromčeka, budú to naše prvé vianoce v novom byte tak aj preto sa tak teším, no ale už som sa veľmi posunula v čase, vráťme sa späť a užívajme leto, i keď v posledných dňoch upršané leto.. 

Hneď na začiatku mesiaca sme oslavovali mamine narodeniny. Po dlhom čase sme sa znovu stretli takmer celá rodina, ok tak menšia časť rodiny lebo ak by prišla celá tak to máme rovno svadbu :-D, prišli sme teda my s priateľom, moja sestra s praiteľom a synom, teta, strýko s tetou, rodičia a sestra môjho priateľa a to boli asi všetci. Taká menšia oslava... mamine sme spoločne so sestrou kúpili tortu (prvú na fotke, vyzerala krásne, dobrá inšpirácia na svadobnú tortu, ale chuťovo nebola moc dobrá, lebo bola z Kauflandu, aj keď som vedela, že tam nie sú tie torty nejak fajné, ale no ťažko sa dohodnúť so segrou :-D, najlepšia bola torta tretia na foto, ktorá bola pečená doma, tie sú proste top), tiež sme jej kúpili spoločne prsteň, ja som jej ešte dala Dermacol sadu, parfém, pohľadnicu a takú kreditku pre šťastie. Oslava prebehla celkom fajn, našťastie neskončila žiadnym cirkusom... ten nastal až o pár dní. :-D



Týždeň po oslave sme aj my s priateľom doma večer pri vínku oslávili naše druhé výročie... tak rýchlo to prešlo, vôbec sa mi nezdá, že sme už tak dlho spolu ale zasa napriek tomu mám pocit, akoby sme sa poznali celý život. :-D Za tie dva roky sme toho celkom dosť zažili, posunuli sme sa vpred a prešli si rôznymi situáciami. Dúfam, že takýchto výročií budeme mať ešte veeľmi veľa. :-) 


Tiež sa chcem pochváliť mojimi kráskami - kvetmi. Fialovú orchideu som dostala ešte na meniny alebo narodeniny, už si nepamätám od priateľových rodičov a takto krásne vykvitla a pribudol jej aj fialový črepník, a tak sme sa rozhodli, že obývačku budeme ladiť do fialovej a nie zelenej, pretože budeme maľovať detskú na hnedo zelenú, takže tá bude zelená a obývačka fialová. :-D Tak musí všetko ladiť :-D Minin orchideu som si kúpila sama, ja musím mať všetko čo je mini :-D a fialku sme tiež dostali od priateľovej mamy, tá nám zdobí kuchyňu :) 



Tento mesiac mi znova prišiel balík od krasnakazdyden.cz, čo ma moc potešilo, pretože tento mesiac bol na nákupy dosť slabý, keďže som minulý mesiac nebola v práci kvôli kurzu a tak to vyzeralo aj s peniazmi. Niečo zo zarobených peňazí za tento mesiac som dostala ako zálohu, takže nakupovanie prebehlo až posledné dni, ale o tých sa dočítate nižšie. Väčšinou som nakupovala len veci do bytu. A samozrejme budú recenzie na produkty od KKD. :-)


Od rodičov sme dostali túto zaujímavú led lampu, ktorá vyzerá na foto trochu nezvyčajne, ale inak je veľmi pekná a nikde som takú ešte nevidela. Teším sa z nej a bude sa nám krásne hodiť do obývačky, síce už je v obývačke, ale momentálne tu máme taký bordel ako v tanku,(čo vidíte aj na foto) keďže všetky veci z detskej izby sú premiestnené po celom byte.


ďalej tu mám aj neičo na čítanie, i keď mám rozčítanú knihu Šlabikár šťastia 2, a určite bude trochu trvať kým sa dostanem k tejto knihe a veru mi aj dlho trvalo, kým som ju zohnala, pretože prehovárať môjho chlapa bolo hrozné (život bez peňazí je proste hrozný a keď mi ešte nechce požičať :-D), nakoniec s pomocou Tiny sa mi ju podarilo zakúpiť len za 3,50 bez pošty, takže sa teším... a nakoniec sa mi podarilo nejaké euráče pošetriť, tak som si ju i tak zaplatila sama. :-D 


A konečne prechádzame na nákupy, ktoré prebiehali v Pepcu, Jysku, Tescu a Tedi.. V Pepcu sme nakúpili biele tienidlo (lampu, luster?) , obliečky na vankúšiky, v Tedi obrus, v Jysku malé vankúše, lebo tie naše sú už len také guče a nie vankúše a v Tescu fialové deky, keďže ladíme do fialovej, sivej, bielej :) Pofotené mám len obliečky, komplet všetko odfotím neskôr v akcii. :-D 


V Pepcu som si kúpila ešte takéto pyžamo, ktoré ma úplne vystihuje... dokonca som v ňom dnes spala do pol 12 tej, čo sa mi už dávno nepodarilo, tak som sa konečne poriadne vyspala. Predtým som často spala v priateľovom tričku, ale je už asi dosť prepraté a staré, tak ma taký zlý pach a nedá sa to už ani vyprať z neho.. škoda, mala som ho rada... 



Nakoniec tu mám posledné nákupy z krasotiky a to konkrétne paletku E-style Smokey, po ktorej som už dlhšie pokukovala a nevedela som si vybrať medzi dvomi paletkami, nakoniec som sa rozhodla pre túto... ale po skúsenosti s prvou paletkou som trošičku sklamaná, pretože znova tie svetlé a matnejšie tiene nie sú tak moc pigmentované, ale tak nevadí, tak či tak za tú cenu patrí ešte medzi tie lepšie paletky.  Medzi kozmetiku mi pribudli dokonca aj rúže, asi ma nakazila Tina :-D, a hneď sa mi zapáčil matný rúž Jordana Matte Dare, o ktorom si môžete prečítať v recenzii u Tiny, a ešte jeden od Jordany Matte Pretty. S rúžmi som veľmi spokojná, úžasná pigmentácia, skvelá výdrž, krásne farby, i keď na fialový sa do mesta, práce neodvážim, možno len niekam večer do baru ak pôjdem :-) A mám pocit, že to nebol posledný nákup týchto rúžov, určite sa pozriem aj po iných odtieňoch. Ešte dodám, že rúž od Freedom som tiež kúpila v Pepcu v zľave za 80centov, je to taký hnedý nude odtieň, ale pigmentáciou nie je ktoviečo. 



To by bolo z posledného júlového článku všetko, dúfam, že sa Vám páčil a budem rada ak sa aj vy v komentároch podelíte o nejaké radosti či udalosti z mesiaca júl. :-)