16. augusta 2016

Recenzia | Krásná Každý Den


Sprchových gélov v lete nikdy nie je dosť (hoci sa to často na leto nepodobá) a preto mám pre Vás jeden tip. Jedná sa o sprchový gél značky Soaphoria, ktorú som si veľmi obľúbila. Je to organický sprcháč s morskou soľou najvyššej kvality, limetkovým extraktom a morskou riasou Fucus Vesiculosus z Francúzska. Táto morská riasa je využívaná aj vo wellness, je vhodná na spevnenie pokožky, na strie a proti celulitíde. Tiež obsahuje veľa vitamínov. 

Jeho vôňa naozaj pripomína na prvý čuch limetku, má dosť sviežu, výraznejšiu, ale nie vtieravú vôňu. Ešte aj farbou pripomína limetku, keďže je priehľadný a zelenej fabry. Sprchový gél je v plastovom obale a konzistenciou mi pripomína niečo ako želé, ale tekutejšie. No proste má typickú gélovú konzistenciu. Rozotiera sa veľmi ľahko, vytvorí jemnú penu a prevonia pokožku. A samozrejme obsahuje oleje, kokosový a jojobový, ktoré zanechajú pokožku vláčnu a nevysušujú ju.


Po sprchovaní prichádza v niektorých prípadoch aj natieranie alebo hydratovanie (preto píšem v niektorých, lebo u mňa pravidelné natieranie je nemožná záležitosť :-D). A na toto nám môže poslúžiť aj telový jogurt s čistou aloe verou tiež od značky Soaphoria. Ja som sa doteraz ešte s telovým jogurtom nestretla, takže to bolo pre mňa niečo nové a zaujímavé. Pri prvom použití, po rozotretí som ostala takmer celá biela, zľakla som sa, že na mne ostanú "šmuhy", ale práve naopak. Jogurt sa veľmi rýchlo vstrebal, čo je pre mňa úplne vyhovujúce, pretože neznášam, keď sa niečím natriem a ešte dve hodiny potom som celá mastná a všetko sa na mňa lepí. Použitie je tiež úplne jednoduché,  ako pri klasických telových mliekach. Vôňou už nie je taký výrazný ako sprchový gél, takže by pokojne mohol každému vyhovovať. 

Je vyrobený z kokosového a slnečnicového oleja s dávkou bambuckého masla, oleja z marhuľových jadier, samozrejme s aloe verou a vitamínom E. A ako iste viete, už som to písala aj v nejakom článku ak nie no viacerich, tak aloe vera má samé telu priaznivé účinky, je protizápalová, urýchľuje hojenie a mnoho ďalšieho, takže s takýmito produktmi s obsahom aloe very určite nič nepokazíte. 


Na záver tu mám ešte jeden produkt, ktorý nám poslúži pri večernej hygiene a je to zubná pasta Sea Fresh. Veľmi ma bavilo testovať aj takýto produkt a veru trochu ma to aj prinútilo si zuby umývať poriadnejšie. Pasta má klasickú bielu farbu a tiež aj chuťovo je dosť podobná klasickým mentolovým zubným pastám. Je bez fluoridov, umelých sladidiel a ochucovadiel. Obsahuje extrakt z mäty pre svieži dych a morské riasy majú antibakteriálny účinok. Dokonca obsahuje tri bieliace zložky a to bambusový prášok, sodu bikarbonu a siliku. Nepoškodzuje sklovinu a bráni tvorbe plaku na zuboch. S touto pastou som veľmi spokojná, avšak nejaký bielší efekt zubov sa zatiaľ po mesiaci používania nekonal, ale tiež si myslím, že niekedy trvá omnoho dlhšie, kým nejaký výsledok vidieť. Takže budem používať ďalej a ak si všimnem viditeľnejšiu zmenu, budem len rada. :-)