26. júla 2016

Recenzia | Batiste suchý šampon



Ahojte kočice, po dlhom čase konečne prichádzam s nejakou recenziou a dnes to bude recenzia na veľmi známy suchý šampon Batiste. Už takmer každá z nás sa s ním stretla, vyskúšala ho a zistila, že bez neho proste nemôžeme žiť. Je to malý zázrak, ale veľký záchranca pre naše vlasy. 

Koľko krát sa vám stalo, že ste mali mastné vlasy a nechcelo sa vám ich umyť? Ja to zažívam minimálne raz za týždeň, a veru mám dni, kedy sa mi strašne moc nechce umyť si ich. Keď už viem, že moje vlasy ráno budú vyzerať príšerne, vždy sa môžem spoľahnúť na to, že ma v kúpeľni čaká tento miláčik, ktorý ma určite nesklame.

Ja mám zatiaľ skúsenosť len s dvoma variantmi tohto suchého šampona a to s klasickým originálnym a kvetinovou sexy vôňou. Práve pre tú sexy vôňu ma zaujal, nechcela  som zasa ten s vôňou cherry, pretože o ňom som už čítala na mmnohých blogoch, ale to neznamená, že ho nechcem vyskúšať. Hneď ako miniem tento kvetinový,  vrhnem sa na čerešňový, a potom na oriental a ďalšie.... Tiež si môžete vybrať šampon na hnedé vlasy, ale svoj si nájdu aj blondínky. Je ich na výber celkom dosť a nájsť ich môžete na e-shope notino.sk




Všetky suché šampony majú celkom pekné, farebné, zaujímavé, originálne obaly, ktoré aspoň mne padli do oka. Tento môj kvetinový je dievčenskej ružovej farby a samozrejme s kvetinovými vzormi :) Čo sa týka vône je veľmi príjemná a svieža, cítim z nej takú čistotu... čo je veľmi fajn a veľké 200 ml balenie vydrží celkom dlho. Ja ho mám už minimálne dva mesiace a ešte stále ho používam. Je síce pravda, že zo začiatku som mu moc neverila, ale musím sa priznať, že zvládol udržať moje vlasy celkom v pohode až niekoľko dní, asi nejaké 3-4, po tom ako som už na vlasoch videla, že by ich trebalo umyť. 

A tiež musím pochváliť, že vlasy sú po použití aj objemnejšie, čomu som tiež veľmi neverila, takže som veľmi milo prekvapená a určite budeme kamaráti dlhé roky. :-D Jediný problém môže byť, ak si na vlasy nastriekate tento šampon a vytvorí sa vám taká akoby šedivá farba vlasov pri korienkoch, ale na to treba trochu praxe a vedieť, kam a koľko ho nastriekať. Dobré je ešte po použití vlasy prehrabať rukami, teda aspoň mne sa to osvedčilo. 

Na záver už len toľko, že suchý šampon odporúčam fakt všetkým, je to veľký pomocník a pre prokrastinátorov ako som ja, je na nezaplatenie. :-)