27. augusta 2016

Tag | Dúhový tag

Ahojte, keďže tento mesiac som napísala "až" jeden článok (ale zasa som sa pohrala s novým dizajnom blogu), rozhodla som sa to napraviť a dnes tu mám pre Vás prichystaný tag, ktorý možno poznáte. V tomto tagu ide o to, že som si vybrala produkty z mojej kozmetiky a každý produkt je inej farby. Rozhodovanie medzi produktami bolo noazaj  dosť ťažké. Chcela som vyberať hlavne tie produkty, ktoré často a pravidelne používam. Z niektorej farby, konkrétne z ružovej, som si veru nevedela vybrať len jeden produkt a zasa z oranžovej som nevedela nájsť nič také, čo by bolo pre mňa naozaj top produkt, ktorý využívam. Dúfam, že sa Vám tento tag bude páčiť a teda poďme na to...



ČERVENÁ

Z červenej farby som si vybrala penu na holenie od Baley, ktorá je momentálne veľmi obľúbená. Ja ju tiež zbožňujem a odkedy som ju vyskúšala, odvtedy bez nej neviem žiť. :-D Ako prvú som vyskúšala ale kokosovú, s ktorou som aj o niečo viac spokojnejšia ako s touto čo sa týka vône, ale takú istú službičku vykoná aj táto pena. 






ORANŽOVÁ

Vybrať niečo oranžové bol doslova boj. Behala som po byte a hľadala niečo oranžové. A keďže som skoro nič nenašla a  nechcela som, aby sa opakovali tie isté produkty (napríklad aby tu boli tri rúže, len iný odtieň) tak som sa nakoniec rozhodla pre túto dvojku, ktorú síce nepoužívam každý deň, a aj preto ich mám doma už dosť dlho. Používam ich väčšinou len doma (cez víkendy, alebo ak nikam nejdem, ale chcem trošku voňať). Obidva produkty majú príjemnú sviežu vôňu a sú ideálne na takéto voľnejšie letné dni. :-)





ŽLTÁ

Toto nebol taký ťažký výber ako pri oranžovej farbe. Hneď som siahla po šampóne od Alverde, ktorý som si moc obľúbila a určite ho odporúčam všetkým. Dlho som sa vyhýbala Alverde výrobkom, najmä vlasovej kozmetike, ale keď mi došiel šampúch, chcela som nájsť za neho podobnú náhradu a kúpila som v DMke práve žihľavový šampón Alverde, ktorý ale vypoužíval môj priateľ a ja som si zaobstarala tento a odvtedy som ho zatiaľ nezmenila. Obsahuje bio argánový a mandľový olej, je určený na krehké a lámavé vlasy. Krásne pení, krásne vonia, nuž pre mňa je to momentálne top šampón.





ZELENÁ

Pre zelenú farbu som si vybrala tento peeling, tiež od Alverde... síce je to skôr niečo medzi modrou a zelenou, ale zaradila som ho radšej sem, lebo pre modrú farbu som si vybrala iný produkt. Je to pleťový peeling s morskými riasami, morskou vodou, obsahuje malé zrnká, ktoré pomáhajú odstrániť odumreté bunky z pleti. Používam ho cca raz za týždeň, príjemne vonia a vždy ma teší jeho výsledok. Tvár mám po použití hladšiu, hlavne v okolí nosa, kde sa mi pleť najviac mastí. 




MODRÁ

Modrú farbu zastupuje kokosový olej, ktorý som nemohla vynechať. Každý sa s ním stretol, takmer každý ho používa, či už na pečenie, varenie, na pleť, telo, vlasy... Ja ho najviac využívam na vlasy, od polovice ku končekom, nechám pôsobiť, čím dlhšie tým lepšie, dvakrát zmyjem a vlasy mi krásne "ožijú". Ideálne najmä pre suché vlasy. Tiež ho doma využívame na masáže a využila som ho aj pri spálení slnkom, kedy som asi týždeň trpela, kým sa mi koža nedala do poriadku... 





FIALOVÁ

Pre túto farbu som si vybrala jeden z mojich nových rúžov od Jordany. Rozhodovala som sa medzi dvomi fialovými rúžmi a to medzi Matte Dare a Matte Classy, ale nakoniec vyhral Classy. Kvôli tomu, že to nie je až taká tmavá a výrazná farba a môžem ho využívať na každodenné nosenie. Za tých pár dní som si ho veľmi obľúbila a mám pocit, že mi aj celkom pristane. Jeho výdrž je tiež skvelá, v pohode mi vydrží aj celý deň, samozrejme po jedle si vždy pery upravím. 





RUŽOVÁ

Tu som mala trochu problém vybrať si medzi spomínanou Balea penou na holenie, ale keďže momentálne používam ten červený, tak som do tagu zaradila ten. Ďalšou možnosťou bola micelárka Garnier, ale o nej som už písala viac krát a preto som sa rozhodla pre suchý šampón Batiste, o ktorom som už ale tiež písala.. Konkrétne je to suchý šampón so sexy :-D kvetinovou vôňou. Je to môj prvý a už pomaly dochádza, ale vždy mi zachránil vlasy v "ťažkých chvíľach".