28. apríla 2016

Recenzia | Eveline Nail Therapy kondicionér na nechty 8 v 1



Tento článok bude zameraný na starostlivosť o nechty. Najmä teda o krehké, lámavé, zničené, tenké, mäkké, matné, s nerovným povrchom a rozdvojené nechty. Na tento zázrak som náhodou narazila na facebooku, kde sa jedna baba pýtala, čo má používať na nechty, pretože ich má veľmi zničené a chcela by ich mať dlhé, pevné, pekné. Niekoľko dievčat jej poradilo práve tento lak a veru zaujal aj mňa. 

Ako môžete vidieť na fotke ide o  Eveline Cosmetics Nail Therapy kondicionér na nechty 8 v 1.
 Už z názvu vyplýva, že je to akýsi kondicionér. Aj konzistencia je podobná, samozrejme redšia ako to u lakoch býva. Farba je taká skôr mliečna, nie úplne priesvitná. Vôňa je tiež typická "laková". 

Moje nechty sa niekedy štiepili, boli slabé, vždy keď už konečne trochu narástli, tak som sa bála, že sa mi dolámu a preto som ich radšej ostrihala a opilníkovala. Najhoršie bolo, keď už boli dlhšie a hlavne teda na palcoch sa mi akoby nalomil na kraji, kde mi končí prst. Potom som si ho musela stále ostrihať a s tým pravdaže aj ostatné nechty, pretože keby som si to nechala tak, a niekde by som sa zakvačila a natrhla ho, tak by to bolo asi dosť bolestivé. A tak som si povedala, že ho vyskúšam aj ja, keď už som naňho čítala samé chvály. 

A vualá, a po mesiaci moje nechty vyzerajú takto: 

Môžem povedať, že mi dosť pomáha. Odkedy ho používam, ani raz som si nevšimla, že by niektorý z nechtov bol rozštiepený, dokonca sa mi ani nenalomil a "drží pekne pokope".  Sú oveľa silnejšie a niekedy sa len zamyslím nad tým, či za to fakt môže ten lak. Ale čo iné by za tým mohlo byť? 

Odporúča sa ho používať tak, že počas troch dní si každý deň nalakujete jednu vrstvu a na štvrtý deň ho odlakujete a znova opakujete postup. Priznám sa, ja som to takto urobila len raz a potom som si jednoducho dávala naraz po dve vrstvy a potom nič. Dokonca som nemala potrebu si ich ani nijak nalakovať inou farbou, takže som cca mesiac mala nechty nalakované len týmto lakom. Až pred týždňom som si konečne nalakovala nechty aj inou farbou a tiež som ako podkladový lak použila práve Eveline. Dokonca priateľ mi povedal, že to fakt pomáha, keď videl moje pazúre. :-D Na fotke až také dlhé nevyzerajú ako v skutočnosti, ale i tak musím povedať, že takéto dlhé nechty som ešte asi ani nemala. A som veľmi rada a spokojná, že aj ja môžem mať konečne takéto krásne nechtíky. 


Pokiaľ máte tiež nejaký problém s nechtami, že sa Vám často lámu, alebo štiepia ako predtým mne, tak určite odporúčam. Aspoň mne dosť pomohol. Môžete ho kúpiť aj na stránke notino.sk, kde sa cena pohybuje okolo 2,80 €, čo je myslím veľmi dobrá cena na to, aký je skvelý.