10. mája 2016

Recenzia | Farmona Tutti Frutti Body Scrub


V apríli som robila veľkú objednávku z notino.sk  a ako som sa tak túlala po ich e-shope našla som aj tento telový peeling Farmona Tutti Frutti čerešňa a ríbezle. Značku Farmona vôbec nepoznám a ešte som sa s ňou nikdy nestretla, ani som nevedela, že existuje. V ponuke má aj sprchové gély, telové maslá, tekuté mydlá, krémy na ruky, cukrový peeling, aj celé kozmetické sady či dokonca balzamy na pery.

Väčšinou nakupujem produkty, o ktorých čítam na blogoch alebo niekde narazím na ich dobré hodnotenia či recenzie. Nie je to ale vždy tak a niekedy mám chuť si kúpiť niečo, čo ma len tak zaujme. Občas to síce nedopadne najlepšie, ale tento raz to asi lepšie dopadnúť ani nemohlo.

Peelingy som nikdy nepoužívala, až raz som ho chcela vyskúšať a tak som zašla do drogerie a jeden si kúpila. No nebola som s ním spokojná, bol príliš mastný, ja som po ňom ostala celá mastná a všetko okolo. Preto som sa trochu bála, či aj tento nebude taký, ale našťastie nebol. Ako prvé ma zaujalo "cheery & currant" a proste som ho musela vyskúšať. 


Obal je plastový, maličký, šikovný, farebný, taký veselý. Svojou červenou farbou mi tak trochu pripomína kečup :-D. Peeling obsahuje znrká, ktoré mi zasa pripomínajú kryštálový cukor. Ich úlohou, ako všetci dobre viete je odstrániť z pokožky odumreté bunky a iné nečistoty. Toto robí perfektne. Pokožka je po jeho použití prekrvená, hladká, jemnučká, nie je vôbec vysušená  a v takom stave vydrží približne 3-4 dni. Používam ho cca raz, dvakrát do týždňa a používam ho strašne rada. Pri aplikácii sa vytvorí  aj taká menšia biela pena. Zmýva sa jednoducho, nezanecháva na tele pocit mastnoty, čo mne úplne vyhovuje. 

A čo sa týka vôni, tá je zo všetkého najnovšia. Určite všetci viete, že milujem sladké vône a ovocné vône. Aj to bol dôvod prečo som si tento peeling objednala. Už len z toho názvu - čerešňa a ríbezle, ktoré ja milujem, či už samotné ríbezle alebo také moje obľúbené ríbezlové víno, mňam. Naštastie ma vôňa vôbec nesklamala a ja som ho neviem dovoňať, keď ho používam. Svojou vôňou mi ale totálne pripomína sladkosti, presnejšie cukríky alebo žuvačky, ktoré som žuvala ešte ako malá. Škoda, že sa  nedá aj jesť. :-D 

Na záver ešte dodám, že za parádnu cenu len 1,90 € je skvelý a určite odporúčam aspoň vyskúšať.